7 VECKORS LEDIGHET ÄR ÖVER, THE KIDS ARE BACK IN TOWN!

I torsdags tog jag mig in till city där jag mötte upp Trine, Anna och Richard och senare äve Cecilia och Claes. Fancy Mc donalds nere på wall street besöktes där dom har ett piano uppställt i fönstret så man kan avnjuta sin burgare till lite klassisk musik. Efter velande om kvällens aktiviteter slutade det ändå med att gänget åkte ner till en takterass. Mitt bland alla finklädda kontorsnissar hittade vi en 98 årig gubbe visa sina bästa moves på golvet. Jag och Cecilia tog senare reda på att han hette Michael och äger stället och är där varje torsdag med sina gäster, cooling! Efter det åkte vi till Tenjune och till sist 1oak. Nu är Trine avfirad på riktigt och ikväll åker även hon hem till Sverige!

Jag åkte tillbaka upstate och mötte upp Linn och Malin för biobesök igår. Ännu en film som varken var bra eller dålig. Time travellers wife hette den iaf. Nu ska jag ta mig ur sängen och ge mig ut på en springrunda. Sedan ska jag hoppa i poolen innan vi ska åka och hämta välkommen hem ballonger eftersom kidsen kommer hem från campet idag.
I 7 veckor har dom varit borta nu. Även fast det innebär jobb för min del ska det bli kul att se dom små liven (som säkert har vuxit en del också).

I torsdags var jag och handlade på costco med tess innan jag tog mig in till city. En affär familjen besöker en gång i månaden där allt finns i super-mega-storpack!


Super size philadelphia, jämför med min tumme!

 
Dom klassiska partymuggarna! 


Full bil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0