BACK IN NYC

Semestern fortsatte i samma stil . Strand, cykla, gym, restaurangmiddagar och Camillahäng på kvällarna. Nu är jag tillbaks i NY och dagen har spenderats i NYC med fina tjejor. Jag och Malin åkte in tillsammans och mötte upp Camilla. På besök i stan är även min ny-gamla vän Märta (för er som hänger med i svängarna hängde jag mycket med henne mina första två månader här i USA). Hon åkte hem i november men har kommit tillbaks till denna underbara stad och ska bo här i en månad. Vi traskade runt och jag har inhandlat lite "bra ha-grejer" som är billigare här än hemma. Sedan mötte vi även upp Filippa och hennes bästa vän från Sverige, Annie (som bor nära mig i sthlm!). Mkt trevlig dag!



Jag gjorde ett frisörbesök innan semestern, behövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0