Destination Bethany beach, Delaware

Sjukt mycket jobb denna vecka, trött au pair. Kidsen börjar inte skolan förrens den 8  september så jag hänger med dom hela dagarna. Mycket tid vid poolen och många playdates hamnar i vårt hus p.g.a. den. Det kokar här borta just nu med lite över 30 grader i skuggan varje dag.
Imorrnbitti drar hela glada familjen söder ut. En bilresa på 5 timmar med destination Bethany beach i staten Delaware (rakt öster ut från Washington DC). Där kommer vi hyra en lägenhet precis vid starnden med pool och tennisbana och så ska cyklarna med. Jag har hört både bra och dåligt om familjesemestrar. Att man blir som en stand-by au pair som jobbar dygnet runt. Men jag hoppas jag kommer kunna ligga och blunda på stranden och koppla av. Ska försöka jobba lite på brännan som hunnit försvinna lite, några löprundor och så lär det bli en hel del läsning.

Ikväll ska jag möta upp Emilia så ska vi ta en sväng i White Plains och gå på bio.





Datorn kommer åka med så jag hoppas någon kan låna ut lite internet till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0