DET KRYLLAR AV SMÅBARNSFAMILJER

Delaware är fiiint, verkligen ett familjeparadis om man har småbarn. Påminner om miami fastän med större vågor, mindre palmer och ganska mycket mindre fest. Stranden är full av barnfamiljer och poolen kryllar av småbarn. Till min räddning har jag hittat en annan tjej av min årsgång som jag kan hänga med. Hon heter Camilla, är från Göteborg och kom hit till USA för en vecka sedan. En mycket trevlig tjej å det är lite synd att jag ska hem snart så vi inte hinner hänga i NY, men en utgång ska vi iaf försöka hinna med.

Imorse gick alarmet igång och jag tog mig till gymmet, duktigt!
Nu ska familjen bli  klar så vi kan sticka iväg så vi kan åka iväg och äta frukost. Det var tänkt att vi skulle cykla men vädergudarna bjuder på lite duggren idag så vi får se om det kanske blir bilen ändå. Hoppas det klarnar upp till i eftermiddag så vi kan hänga lite på standen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0