MOOORNING

Lite sömn. Huset är tyst och bäcksvart och rådjuren äter upp gräsmattan utanför fönstret. Inatt vart jag väckt av största tjejen vid 2 av att hon hade växtvärk i benen så hon fick krypa ner brevid mig i sängen. Sedan stod alarmet på klockan 6 för en arbetsintervju över telefon till Sverige, nu är det inte så långt kvar tills jag landar i det avlånga landet och det vore kul att ha något att komma tillbaks till förutom att träffa alla nära och kära. Pigg och glad *host* pratade vi och det känns bra och hon tyckte om mig. Sedan har jag en annan intervju att se fram emot så snabbt jag är hemma igen, den är viktig mina vänner!
Aja, vi får se. Känns lite långt borta härifrån att hålla på att söka jobb. Man vill helst visa upp sig när man gör det och göra intervjuerna face to face. Vi får se hur det blir när jag är hemma!

Nu ska jag packa klart det jag ska ta med mig och hoppa in i duschen. Jag fick precis veta att min värdmammas jobbarkompis skall semestra på samma ställe och dom tar med sin svenska au pair. Kul att ha någon att smita iväg med på sin lediga tid. Delaware ska btw tydligen vara nya innestället att åka till för familjerna här i området.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0