NEW YORK CITY

Snart ska jag bli skjutsad till stationen för att spendera nån dag i city. Solen skiner utanför fönstret så om jag känner mig själv rätt blir det lite fönstershopping i alla fina affärer längs fifth avenue påväg upp till central park där x antal timmar nog kommer att spenderas. Jag ska möta upp nya au pairen Sandra som kommit till syrrans gamla familj. Marie sa att hon verkar vara en glad prick så det ska bli kul! Sedan tänkte ringa och kolla vad harlemgänget har för sig om pojkarna går i skolan eller om dom och Trine vill joina mig. Det är tänkt att ajg ska hänga med Aussiepojkarna också men med deras felvända dygnsrytm lär det bli till eftermiddagen när dom vaknat till...Då kommer även Filippa in också vid halv fyra för middag och mys i den stora parken.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul att du och Sandra ska träffas! Och NYC, redan avis, ha ha. och alla fina pojkarna!

2009-08-04 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0