THE TIDE IS HIGH

Vågorna har minskat i storlek men jag håller mig fortfarande vid kanten och plaskar där. Det känns säkrast att vänta tills undervattensströmmarna minskat innan jag hoppar i. Igår kom ambulansen och hämtade en kille som hade tumlat runt där. Annars ser dagarna ser ungefär likadana ut. Gym på morronen, frukost, stranden med barnen och sen ut med familjen på middag. Iförrgår åkte vi till grannstaten Maryland och åt där på den finaste restaurang jag ätit på. Dom bjöd på god mat, solnedgång och liveband, inte dåligt. Igår tog sig jag, Camilla och Zach till en av alla tennisbanor som finns här och spelade lite trots den gassade värmen.
När kidsen går och lägger sig möter jag upp Camilla och hänger på stranden med några kalifornienkillar och en galen ukrainare vi hittat här. Kul att ha något att göra förutom att svansa efter familjen.

Nu har vi fått i oss frukost och näst på schemat står beachen. Igår simmade ett gäng delfiner förbi näsra stranden. Hoppas på samma syn idag igen, tjing!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahahahahahha :D

2009-09-01 @ 06:20:25
URL: http://camillasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0