BILDUPPDATERING

Tappra läsare. Här kommer lite bilder från den senaste veckan/veckorna (nåra bilder är nog 2 veckor). Bättre sent än aldrig, här är dom!

 
Brooklynvandring med Aussiepojkarna...som vart ganska ledsna när vi insåg att den australienska restaurangen som vi letat efter i 45 minuter var stängd.


 
Vi fastnade på NYC vimmelbilder




Inom en tidsram av en vecka lämnade fem goda vänner staden. Här är från Pamelinas sista utekväll.


Vi letade upp ett doughnutställe som Annas vän starkt rekommenderat.

 
Även Trine lämnade staden denna vecka och hon skulle firas av ordentligt hon med.


Sara är en annan pärla som åkte hem och mellanlandade i Svedala för att direkt flytta till Oslo. Hon kom förbi för ett sista dopp i poolen innan det bar av till flygplatsen.


I helgen kom barnen hem efter 7 veckor roligheter på camp. Kul att se dom små liven igen men nu vankas det en hel del jobb. Behöver jag säga att 7 veckor borta genererar i en hel del tvätt?!


Äntligen har det kommit en rolig tjej till min lilla stad Armonk. Emilia (längst till vänster) heter hon och bor i Finland men på gränsen till Sverige så hennes första språk är svenska. Vi nya bekanta gästade en mysig utmhusrestaurang/pub i Stamford.


Jag har besökt mitt livs första baseballmatch. Det stod emellan NYC:s Mets och San Franciscos Giants. När min värdpappa sa att vi skulle se en Mets - Giantsmatch för två veckor sedan var jag superglad och tänkte att nu får jag dregla över snygga stora amerikanska fotbollsspelare. Besvikelsen kom samma dag när jag fick reda på att Giants har både ett fotbollslag och ett baseballag. Det vart ändå ganska bra ändå trots lite knubbigare män och kul att ha sett en baseballmatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0