Snabbgenomgang LA - San Diego

Mycket att uppdatera, vi kor en snabbgenomgang.
Vi hann med en hel del i L.A. Hollywood blvd, (hysteri kring Michael Jacksons stjarna i marken), venice beach, bio i hollywood (bara for sakens skull), stjarnjakt i beverly hills, vi hittade ozzy osbournes hus iaf. Efter LA hoppade vi pa bussen till ett kokande Las vegas. 107 farenheit bjods det pa och folket gick runt mitt pa blanka dagen med monsterstora drinkar  och ol i handerna. Vi bodde pa ett lite finare hotell om man jamfor med tidigare boplatser och vi svalkade oss i hotellets pool och jacuzzi. Vi drog vidare till Grand Canyon som var en maktig upplevelse som man maste se nan gang i livet. En harlig nattbuss tog oss tillbaks till L.A. men denna gang for att spendera nagra dagar pa Long beach. Har tog vi en dagstur soderut for att steka lite pa Laguna beach. En lite annorlunda strand mot vad vi sett tidigare och vi lekte och skrattade som barn i dom stora  vagorna som helst ville kasta av oss vara bikinis och badshorts.
Nu har vi precis spenderat nagra dagar i mysiga San Diego. Tva dagar har spenderats pa pacific beach dar jag och Linus hyrde en varsin sufbrada for att smalta in bland alla surfermanniskor. Vi kom levande upp pa stranden igen och gjorde val inte allt for daligt ifran oss. Jag ar stolt over mina tva hela ganger jag faktist stod mer an en sekund pa bradan. Linus var liiiite duktigare,  haha. Kul var det iaf. Igar gick vi over gransen till Mexico och besokte staden Tijuana. Vi avnjot mexicansk ol och tequila och till det kandes det anda ratta mexicanska tacos. Mexicanarna kallade Linus for "Lucky guy" och forklarade hur lyckligt lottad han var som hade tva flickvanner. Lyckos honom!

Nu har jag precis sagt hej da till Linn och Linus som ska flyga och sitta pa flygplatser i 1,5 dygn innan dom ar hemma i Sverige igen, stackarna. Jag ska spendera tva natter har i San Diego och ha lite kvalitetstid med mig sjalv innan jag moter upp Filippa i Miami pa sondag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0