9/11

Åkte till skolan imorse för att be dom skicka hem mitt betyg jag fick i våras. Alla flaggor utanför byggnaderna vajade på halvstånd för vad som hände för åtta år sedan när dom två planen flög in i manhattans två högsta torn.
Nu fixas det med min packning. Försöker rensa ur sånt som jag kan leva utan. Jag försöker minska på min övervikt så jag inte behöver betala någon övervikt. Dock har jag hört av andra personer att det mest handlar om tur när det kommer till damen/mannen bakom incheckningsdisken. Så jag får slå på charmen och hålla tummarna för att min är en glad prick!

Ikväll ska jag hämta upp Filippa på stationen och ikväll vankas det picknick med alla westchestertjejer. Just nu vräker regnet ner så vi får se om det inte blir en kväll på starbucks istället.



Imorse var jag iväg till banken för att avsluta mitt konto.
Jag bad snällt om att jag skulle få behålla kortet som en souvenir för att det är så himla sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0