I'VE GOT A FEELING

I fredags hamnade vi på Citrine. Det går inte att ha en dålig kväll där. Bra musik, bra dricka och bra sällskap. Efter stängning åkte jag, Filippa och Annie hem till casa Filippa på Long island. Efter en galen taxiresa slocknade tre trötta tjejer brevid varandra vid 7 på morgonen. Klockan 4 på eftermiddagen var skönhetssömnen fixad och tre mindre pigga tjejer drog sig upp ur sängen. På kvällen var vi värda en mysig middag och filmkväll.
Söndagen spenderades på manhattan, loveli.

Nya au pairen Pernilla har flyttat in i rummet och jag sover på en madrass på golvet. Kidsen har börjat skolan och det är mycket nytt för mig med dom nya skolorna och aktiviteter hit och dit så det är fullt upp om dagarna.
Jag går runt med känslan som jag hade när jag slutade både grundskolan och gymnasiet. Trots allt plugg och jobbigheter man vart med om under åren är sista veckan alltid hur bra som helst. Barnen är hur söta som helst och allt går kanon.

Jag har precis kommit hem från kinamiddag med blondintjejerna (+Cecilia) här uppe. Fina flickor det där.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen. Pojken har börjat i en privatskola en halvtimme härifrån med resultat att han måste gå upp 5.50 am. Snark och gonatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0