EMPTY ROOM

Mitt rum nästan ekar. Tomt i alla lådor, tomt i garderoben, tomt i badrummet, tomt tomt tomt. Idag har jag haft min sista dag ensam med barnen. Imorgon ska vi hämta upp den nya au pairen Pernilla i White Plains och hennes saker ska få flytta in i mitt(?) rum. Mina väskor bor numera i tvättstugan. Som det ser ut just nu kommer jag behöva skiljas från lite saker som får bo kvar i amerikat. Väskorna är överfyllda men jag ska försöka maxa mitt handbage också så jag får med mig allt. Svårt det där.

Helg imorrn. Utgång på ingång, min sista! Ser ut som att det blir en hel del tjejer som kommer med så det blir ett hej då på riktigt. Sedan ska lördagen spenderas med Filippa och Annie på long island. Har inte varit där på år och dar nu så det kommer bli riktigt trevligt. PÅ söndagen ska jag traska runt på manhattan. 



Det vore grymt om man råkar springa in i denna dam som håller på att spela in sex and the city 2 just nu här i NYC. Vi håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0